O zi in viata echipei de vanzari:
Fie ca te afli in sala de sedinte sau ai plecat deja pe traseul prestabilit zilei respective, aranjezi produsele firmei pe rafturile celor mai importanti dintre clientii alocati tie, sau pur si simplu ajuti verbal partenerul Tehnocolor in luarea celei mai bune decizii (…pentru cine? simplu, pentru amandoua partile) de achizitie, echipa dе vanzari isi sufleca manecile si rezolva cerintele zilnice dе lucru. Poate fi dificil. Dar ajutorul este mereu la indemana, sau cum zicem noi “la un apel distanta”. Fata de cine? Fata de tine.

Ce face un agent SuperHero?
Ei bine, sunt lucrurile marunte care conteaza. Toata lumea ocupata cu telefoane? Incearca sa iti rezolvi singur situatia, sau vino catre manager (in cadrul sedintelor de dimineata) cu idei de imbunatatire, in felul in care acel apel sa… nu mai fie necesar. Un ajutor solicitat de client? Sari si ajuta-ti partenerii; nu astepta colegii de la alte firme (vanzand produse asemanatoare) sa faca acest lucru. In final, este vorba despre a fi un coleg cu colegii din cadrul Tehnocolor, care face diferenta, prietenos, respectuos, si care incarca cu entuziasm si energie colegii. Este atitudinea ta pozitiva care face Tehnocolor ca firma, minunat dе diferita.

Un agent de vanzari de tipul SuperHero:
– lucreaza cu placere cu oamenii;
– munceste cu placere in echipa;
– rezista la efort si stres;
– are un ochi pentru detaliu, este flexibil si corect.

Ce fаce un Field Sales Representative?
– Arаnjеаza produsele Tehnocolor, conform procеdurilor magazinelor, la raft, atunci cand acest lucru este permis, la cei mai importanti dintre clientii alocati;
– Noteaza fiecare articol de pe comanda clientului, cat mai eligibil pentru colegele de la facturare, in felul in care acestea sa depaseasca cu brio potentiale erori de pe carnetel; acest lucru este de mare ajutor si pentru Logistica & Depozitare;
– Incaseaza contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti;
– Intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze;
– Promoveaza cu succes produsele din import ale Tehnocolor, sau cere ajutorul managerilor pentru imbunatatirea acestor tehnici;
– Realizeaza importanta anotimpurilor in vanzarea produselor cu note sezoniere;
– Viziteaza fiecare client bun-platnic alocat, si aduce clienti noi lunar;
– Raspunde clientilor cu privire la detalii despre produse si preturi.